czwartek, 3 kwietnia 2014

Podsumowanie marca

źródło
Czytelniczy marzec był dla mnie baaaardzo udany. Sesja się skończyła, zaczął się nowy semestr, a co za tym idzie - trochę luzu. Dopiero dzisiaj udało mi się podliczyć przeczytane książki i okazało się, że było ich 11, co uważam za dobry wynik. Były to:
  1. "Przebudzenie Arkadii" Kai Meyer
  2. "Brudny świat" Agnieszka Lingas-Łoniewska
  3. "Morze spokoju" Katja Milay 
  4. "Tak wygląda szczęście" Jennifer E. Smith 
  5. "Siedem grzechów głównych. Gniew" 
  6. "Jezioro marzeń" Lisa Kleypas
  7. "Syrena" Tricia Rayburn
  8. "Skrzydła Laurel" Aprilynne Pike
  9. "Dziewczyna w stalowym gorsecie" Kady Cross
  10. "Dziewczyna w mechanicznym kołnierzu" Kady Cross
  11. "Aż po horyzont" Morgan Matson
Liczba przeczytanych książek: 11 (!)
Najlepsza książka marca: "Morze spokoju" <3
W marcu jednak przeczytałam sporo książek, które bardzo mi się podobały i chciałabym wyróżnić: "Przebudzenie Arkadii", "Brudny Świat", "Aż po horyzont" :)
Największe pozytywne zaskoczenie: "Brudny Świat"
Najgorsza książka marca:  "Skrzydła Laurel"
Największe rozczarowanie:  "Skrzydła Laurel"

"Morze spokoju" to nie tylko moja ulubiona książka tego miesiąca, ale całego roku. Wiem, już niejednokrotnie Wam ją polecałam, ale pozwolę sobie zrobić to raz jeszcze, bo naprawdę jest tego warta. Świetną lekturą okazała się być również polska książka "Brudny świat", choć przyznaję, że nie spodziewałam się tego. Na uwagę zasługują też "Przebudzenie Arkadii" i "Aż po horyzont".

W marcu licznik odwiedzin na blogu osiągnął 100 000, z czego jestem ogromnie dumna i za co serdecznie Wam dziękuję!

Co w kwietniu? Z nieukrywaną radością informuję, że 16.04. Better version of the Truth obchodzić będzie II urodziny! Z tej okazji zaplanowałam dla moich czytelników konkurs, w którym do wygrania będzie m.in. jedna z wyróżnionych w dzisiejszym podsumowaniu książek oraz jedna z tych, które oczarowały mnie w lutym (podpowiedź znajdziecie tutaj). Macie jakieś typy? Zapraszam do lajkowania mojego fanpage'a na Facebooku jeśli chcecie być na bieżąco :)

11 komentarzy:

  1. 8 książek o naprawdę dużo...
    Bardzo chciałabym przeczytać "Morze spokoju", kto wie, może kiedyś dorwę w bibliotece ;)
    Pozdrawiam,
    przygody-mola-ksiazkowego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Rzeczywiście, bardzo dużo przeczytałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje statystyki wypadają wspaniale! A jeszcze wspanialej przy moich -.-
    Życzę Ci jeszcze owocniejszego kwietnia! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne wyniki. Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Imponujący wynik! Kilku autorów nawet znam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne wyniki, gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, muszę przeczytać "Tak wygląda szczęście" i "aż po horyzont", zapowiadają się ciekawie ;)
    Super wynik! :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zbliżających się urodzin i pokaźnej, marcowej sumki przeczytanych książek. No i oczywiście życzę, by kwiecień był równie czytelniczo pozytywny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wyników! Już niedługo i ja przeczytam "Morze spokoju" - mam nadzieję, że również pokocham książkę :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wyników :))

    http://natalax3recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Też myślę, że 11 to ładna liczba :D Moja numerologiczna :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...