niedziela, 2 marca 2014

Podsumowanie lutego

źródło
Luty to miesiąc krótszy zaledwie o kilka dni, jednak mi przeleciał wyjątkowo szybko. Miesiąc kręcił się wokół sesji, więc nie był zbyt sympatycznie. Szczególnie, kiedy znajomi ze wszystkich stron chwalili się feriami... Na szczęście, ostatni dzień miesiąca oznaczał dla mnie koniec egzaminów i odstresowałam się przy kilku dobrych książkach:
  1. "Małżeństwo we troje" Eric-Emmanuel Schmitt
  2. "Grim. Pieczęć Ognia" Gesa Schwartz 
  3. "Tajemnica pani Ming" Eric-Emmanuel Schmitt 
  4. "Siedem grzechów głównych. Pycha" Robin Wasserman  
  5. "Rywalki" Kiera Cass
  6. "Zagrożeni" C.J. Daugherty
  7. "Zabójczy Księżyc"Nora K. Jemisin
Liczba przeczytanych książek: 7
Najlepsza książka stycznia: "RYWALKI"!!! Zaraz za nimi "Zagrożeni" :)
Największe pozytywne zaskoczenie: "Rywalki"
Najgorsza książka stycznia:  brak
Największe rozczarowanie:  brak


"Rywalki" niezaprzeczalnie królowały w tym miesiącu. Nie dość, że to najbardziej oczekiwana przeze mnie książka roku, to jeszcze całkowicie mnie oczarowała. Warto również zwrócić uwagę na "Zagrożonych" - trzeci tom serii trzyma poziom, ale moim ulubieńcem pozostaje dwójka ;)

Na koniec chciałam Wam serdecznie podziękować, licznik wyświetleń wskazał dzisiaj 80 000! Wymarzona setka jest już coraz bliżej :)

8 komentarzy:

  1. Gratuluję wyników! Bardzo ładne.
    Cieszy mnie ogromnie, że spodobały Ci się ''Rywalki'' oraz ''Zagrożeni'', ponieważ mam je na półce. Czekają w kolejce :)
    Pozdrawiam Serdecznie i życzę udanego marca

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli dobrze, że tyle osób nalegało na wydanie "Rywalek" w Polsce :) Ja na swój egzemplarz czekam, bo na razie jest u Martyny, a potem trafi do mnie :) I zazdroszczę tych 7 książek, mi studia pozwoliły na zaledwie jedną :(

    OdpowiedzUsuń
  3. No to pozostaje mi tylko pogratulować genialnych statystyk i dużej ilości przeczytanych książek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej jestem ciekawa "Tajemnicy pani Ming".

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje wyników! Miłego czytania w marcu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyników i tylu odsłon! Oby było więcej!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo Rywalki aż takie dobre? No to się zabieram niedługo :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...