piątek, 26 kwietnia 2013

Stosik #10 - Urodzinowy! (2/2013)

Znowu "wydawało mi się", że wcale nie mam tak dużo nowych książek. "Wydawało się", bo kiedy próbowałam ustawić z nich stosik... wywróciły się :P Tak też powstały stosiki dwa. Na swoje usprawiedliwienie mogę dodać, że okazji do zaopatrzenia się w nowe nabytki było mnóstwo - choćby urodziny bloga, czy Światowy Dzień Książki. Do tego prawie połowa z poniższych książek została już przeczytana. Nieco mniej zostało zrecenzowane, ale obiecuję poprawę z okazji majówki - postaram się nadrobić zaległości :)
  

Stosik po lewej, od góry: 

1. "Długa Ziemia" Terry Pratchett,Stephen Baxter - do recenzji od księgarni internetowej dobreksiazki.pl RECENZJA
2. "Pierwsza Spowiedniczka" Terry Goodkind - j.w. RECENZJA
3. "Edukacja Kopciuszka" Gina L. Maxwell - j.w. podobno "gorętsza niż "50 twarzy Greya" :P
4. "Poradnik Pozytywnego Myślenia" Matthew Quick - j.w. Wiem - "przeczytaj, zanim obejrzysz", ale niestety w tym wypadku mi się nie udało. Film przypadł mi do gustu, z książką mam nadzieję, że będzie podobnie
5. "Krąg" Mats Strandberg, Sara B. Elfgren - j.w. Słyszałam skrajne opinie, zdecydowanie "moja" tematyka i nie byłabym sobą, gdybym po nią nie sięgnęła. Wydanie i okładka - świetne
6. "Z innej bajki" Jodi Picoult, Samantha Van Leer - recenzja dla portalu A-G-W.info przeczytana, podziwiana i zrecenzowana RECENZJA
7. "Błękit i Mrok" Agata Niedroszalańska - od wydawnictwa Novae Res. Polski paranormal romance, w którym pokładałam wielkie nadzieje. Już przeczytany, recenzja wkrótce.
8. "Śmiercionośne fale" Carrie Ryan - od wydawnictwa Papierowy Księżyc. Właśnie czytam i się zachwycam :) Póki co, podoba mi się nawet bardziej niż poprzedniczka, ale jeszcze wszystko się może zmienić.
9. "Grzesznica" Dorota Wachnicka - od wydawnictwa G+J. Również przeczytana i również wkrótce zostanie zrecenzowana
10. "Wyścig Śmierci" Maggie Stiefvater  - od Grupy Wydawniczej Foksal. Zbiera różne opinie, ale ja się zachwycam. Z perspektywy czasu nawet coraz bardziej :)  RECENZJA
11. "Angelfall" Susan Ee - zakup z okazji Światowego Dnia Książki. Miałam już nic nie kupować, ale dostałam fioła na punkcie tej książki i nic, ani nikt nie było w stanie mnie zniechęcić. Teraz ją mam i jestem przeszczęśliwa <3
12. "Wybrani" C.J. Daugherty - z wymiany, sytuacja podobna, ja z "Angelfall", również miałam fioła, dopóki jej nie zdobyłam
13. "Lucian" Isabel Abedi - z wymiany na LC
14. "Mechaniczny Anioł" Cassandra Clare - prezent od mojej kochanej Abigail z okazji rocznicy bloga <3

Stosik po prawej, od góry:

15. "Odmieniec" Philippa Gregory - przedpremierowo od Egmont, jestem strasznie ciekawa, jak autorka wypadnie w młodzieżówce, do tego z wilkołakami
16. "Królestwo Łabędzi" Zoe Marriott - od Egmont RECENZJA
17. "Look" Sophia Bennett - j.w. RECENZJA
18. "Pocztówka z Toronto" Dariusz Rekosz - j.w. RECENZJA
19. "Tak blisko..." Tammara Webber - od Jaguara, podobno najlepsza z obyczajówek, te dwie poniżej bardzo mi się spodobały i mam nadzieję, że z tą nie będzie inaczej.
20. "Nie mogę powiedzieć Ci prawdy" Lauren Barnholdt - od Jaguara RECENZJA
21. "Dziewczyna, która chciała zbyt wiele" Jennifer Echols - j.w. RECENZJA
22. "Blask" Amy Kathleen Ryan - j.w.
23. "Nevermore. Cienie" Kelly Creagh - j.w. Kocham, uwielbiam, jedna z moich ukochanych serii <3 RECENZJA
24. "Partials. Częściowcy" Dan Wells - j.w. Umieram z ciekawości, co też się kryje w środku. Mam dziwne skojarzenia z "Podzielonymi'
25. "Unika: Ostatnie Wrota" E.J. Allibis - do recenzji z fanpage'a książki. Trochę na odwrót ułożyłam tomy, bo ten jest II, a ten poniżej I. W każdym razie: I przeczytany, a II już kończę i nic więcej nie zdradzę!
26. "Unika: Płomień życia" E.J. Allibis -  j.w.
27. "Igrzyska śmierci i filozofia. Rzecz o podglądactwie" praca zbiorowa - do recenzji od wydawnictwa Helion, poczytuję po jednym rozdziale, miłe przypomnienie sobie kultowej trylogii :)

Polecacie/odradzacie coś konkretnego? A może dopiero planujecie przeczytać którą z tych pozycji? Ja sama nie wiem, za co się teraz zabrać:P Póki co biegnę przygotować banner na urodzinowy konkurs. Mogę Wam jeszcze zdradzić, że jeden z tytułów, które przewidziałam na nagrody jest widoczny na stosiku. 
Miłego przed-majówkowego weekendu! :)

31 komentarzy:

  1. WOW! To jest jakiś megastos! Przyznam, że z lekka Ci go zazdraszczam ;) Życzę przyjemnego czytania i będę śledzić kolejne recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A niech mnie D: Mój stosik się chowa :P Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny stos! Szczególnie pozycje od Jaguara! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Same perełki! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! Imponujące stosisko! Mam niektóre pozycję, a niektórych pragnę, np. Angelfall muszę po prostu mieć <3

    OdpowiedzUsuń
  6. O mamo *.* Ile książek :o
    "Look" i "pocztówkę z Toronto" czytałam i obie bardzo mi się podobały, aczkolwiek pierwsza lepsza :). 'partials" również za mną i mimo, że trzyma wysoki poziom to jestem nią troszkę rozczarowana. Natomiast, dzisiaj dostałam "odmieńca" i już nie mogę się doczekać lektury :)!
    Pozdrawiam :d

    OdpowiedzUsuń
  7. "Wybrani" mi się podobali. Taka inna historia od pozostałych. W sensie, że brak wątków paranormalnych..
    O "Lucian"! Bardzo mi się podobała ta książka. Taka romantyczna i wyróżniająca się z tłumu. :)
    O reszcie to co najwyżej słyszałam i tyle, ale chętnie bym przeczytała "Blask" i "Tak blisko...". ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Sam już od dłuższego czasu ograniczam się w kupowaniu nowych książek (brak miejsca), toteż z tym większą przyjemnością cieszę oczy takimi widokami :) Piękny stos :)

    OdpowiedzUsuń
  9. "Wybrani" u mnie też już tylko czekają na półce, ale odłożyłam ich sobie na majówkę ^^ WIększość Jaguarowych pozycji czytałam (poza "Blask" i "Partials", których strasznie Ci zazdroszczę :D)
    Na "Odmieńca" już czekam i nie mogę się doczekać :3
    Natomiast na "Wyścig Śmierci" się zawiodłam :/
    Niemniej cudowny stosik! Ja teraz staram się nic nie kupować i cierpliwie czekać na "Warszawskie Targi Ksiązki", które planuję odwiedzić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale potężny stos ! "Tak blisko" bym przeczytała, i "z innej bajki". "Poradnik pozytywnego myślenia" jest wspaniały ! Och masz tyle książki, że aż nie starczy mi czasu by napisać coś o każdej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW. Naprawdę świetny stosik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne pozycje! <3 Niektóre z nich czytałam i kilka z nich mam na półce, ale jeszcze czekają na swoją kolej. "Płomień Życia" dosłownie przed chwilą skończyłam czytać i muszę przyznać, że książka była niezła ;) Niedługo będę czytać drugą część.
    Życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow to nie stosik to stosisko :) cudny widok :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Tyle cudownych pozycji! Cudny stosik :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny stosik, tylko pozazdrościć : D

    OdpowiedzUsuń
  16. Kupiłam w czwartek "Angelfall" i "Z innej bajki", już nie mogę się doczekać aż je przeczytam. A stosiku bardzo Ci zazdroszczę :>

    OdpowiedzUsuń
  17. O, kurczę :) Ogromny! Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaaa... Faktycznie masz malutko tych książek. :D Ja bym Ci większość z tych pozycji podkradła. *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. Rany! *_* Mowę mi odebrało! Ale piękności no! I jak kolorowo :D Świetny stos, nic tylko czytać. Życzę miłego czasu z książkami!

    OdpowiedzUsuń
  20. Książki świeetne!
    Krąg <3 Baardzo spodobała mi się pierwsza część :)
    Stos piękny. Tylko czytać i podziwiać.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. E tam! Książek nigdy nie jest za dużo. :) Widzę u Ciebie kilka młodzieżówek, których jeszcze nie czytałam, więc pozwolisz, że wypróbuję je na Tobie i zaczekam na opinię, zanim sama sięgnę. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ile książek! ♥.♥
    I to jakie! Pozostaje mi tylko życzyć miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. O mój boże . Ile książek ! <3 I to zaje*istych ~!
    Wybranych również posiadam, a reszty mogę tylko pozazdrościć :D

    OdpowiedzUsuń
  24. O raaany! :D Ileż ja bym Ci z tego stosiku podkradła :)

    OdpowiedzUsuń
  25. O MATKO jakie cuda! :) Oddawaj, oddawaj, oddawaj ! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj tyyyyle cudowności <3. Miłej lektury życzę :).

    OdpowiedzUsuń
  27. O.O

    Sorry, ale tylko tyle jestem w stanie 'powiedzieć'.

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow!! Jestem pod ogromnym wrażeniem, ile cudnych pozycji uzbierałaś:))
    Miłego czytania zatem!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow, teraz będę się tylko wgapiać w monitor...
    Nie ładnie to robić, ale muszę Ci powiedzieć, większości książek, bardzo zazdroszczę. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale Ci zazdroszczę -,- Szkoda że ja nie mam tyle c: Ale wszystko może się zmienić (chyba). :p Miłego czytania życzę :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...