wtorek, 5 sierpnia 2014

Podsumowanie lipca

Pierwszy miesiąc wakacji za nami. Z tego, co zdążyłam zauważyć wszyscy biją swoje czytelnicze rekordy. Ja - niestety nie. Zazwyczaj czytam średnio ok. 8 książek miesięcznie, a w lipcu ta liczba zwiększyła się jedynie o jeden tytuł. Cieszę się jednak, że powoli wychodzę z czytelniczych zaległości i wreszcie będę mogła zabrać się za to, co zdecydowanie zbyt długo zalega na półkach. 

źródło
 W lipcu miałam przyjemność przeczytać:
  1. "Pozostawieni" Tom Perrotta 
  2. "Coś do stracenia" Cora Carmack 
  3. "NOS4A2" Joe Hill 
  4. "Klub Julietty" Sasha Grey 
  5. "Zacisze Gosi" Katarzyna Michalak
  6. "Piękna katastrofa" Jamie McGuire
  7. "Gorączka ciała" Maya Banks
  8. "Wybrana" Kristin Cast, Phyllis Christine Cast
  9. "Taniec Cieni" Yelena Black
Liczba przeczytanych książek: 9
Najlepsza książka lipca: Chyba nie jestem w stanie porównać tak odmiennych gatunków. Postawię więc na horror - "NOS4A2" i NA - "Piękną katastrofę"
Największe pozytywne zaskoczenie: "Pozostawieni" - świetna lektura!
Najgorsza książka lipca: "Klub Julietty"

Co w sierpniu? Z przykrością informuję, że cierpię na kryzys czytelniczy. Aktualnie zaczytuję się w "Audrey Hepburn" i "Magii krwi", naprzemiennie, ale bardzo powoli. Z pewnością sięgnę również po "Wirusy", jednak na tym kończą się moje sierpniowe plany. Co do premier tego miesiąca, z zaskoczeniem odkryłam, że w zapowiedziach widnieją jedynie dwie interesujące mnie pozycje - "Nigdy nie gasną" (czyli kontynuacja "Mrocznych Umysłów" oraz II część "Monumentu 14".

A Wy? Jakie macie plany na sierpień?

9 komentarzy:

  1. Gratuluję świetnego wyniku i życzę jeszcze lepszego w sierpniu ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny wynik. :) Mi udało się 12 książek przeczytać, ale aktualnie też mam mały kryzys i nie chce mi się czytać. :/ Z zapowiedzi: mnie też interesują Mroczne umysły 2, a także Wayward Pines 2 i "Na ostrzy noża". :]

    Miłego sierpnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyniku, 9 książek to i tak świetnie, a mimo obecnego kryzysu w sierpniu na pewno będzie jeszcze lepiej. :) Mam na oku "Piękną katastrofę", chyba muszę zaopatrzyć się w egzemplarz. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyniki godne pozazdroszczenia, gratuluję i życzę równie udanego sierpnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też chwilowo przeżywam kryzys czytelniczy i wychodzi na to, że nie umiem się skupić przy czytaniu. I teraz nie wiem czy to wina doboru książek, czy... mnie? Jednak trzymam kciuki, żeby i tobie i mnie, udało się wyjść z dołka i oby sierpień był dobrym miesiącem :)
    Pozdrawiam!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne książki w lipcu czytałaś ;) Ja osobiście z twojego stosiku przeczytałam tylko "Coś do stracenia" i "Wybraną" ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No czasem jest tak, że nie wypada niektórych pozycji szybko czytać, przecież nie uczestniczymy w boju, kto więcej przeczyta, czytamy dla samych siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...