sobota, 23 maja 2015

Konkurs: "Cudowne tu i teraz" - WYNIKI!!!

Witajcie! Po pierwsze - najmocniej Was przepraszam za zwłokę z wynikami konkursu. Z przyczyn niezależnych ode mnie, wszystko się po prostu opóźniło. Nie chciałam też robić tego w pośpiechu - Wasze odpowiedzi były naprawdę świetnie, a większość aktorów, których wybraliście (przynajmniej w przypadku książek, które czytałam) pokrywa się z moimi typami. Zasady są jednak nieubłagane, a ja musiałam wybrać tylko jedną osobę, którą będę mogła nagrodzić.

Nie przedłużając...

"Cudowne tu i teraz" Tima Tharpa wygrywa...

Ironia Lasu

Wszystkim serdecznie dziękuję za udział w konkursie. Naprawdę nie spodziewałam się tak świetnych odpowiedzi! Zwyciężczynię proszę o przesłanie swoich danych na adres mailowy: betterversionofthetruth@gmail.com

3 komentarze:

  1. Dziękuję! Adres już wysłany :)
    Pozostałe odpowiedzi były rzeczywiście świetne, więc gratuluję reszcie pomysłów. I naprawdę dziękuję za wyróżnienie akurat mojego!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...