czwartek, 23 stycznia 2014

Stosik styczniowy #17 (1/2014)


Witajcie w zaśnieżonym styczniu! Czy Wam też zima daje się tak mocno we znaki? Ja już przyzwyczaiłam się do dodatniej temperatury w grudniu. Kiedy zupełnie niespodziewanie zauważyłam śnieg (w końcu prognozy pogody przepowiadały go zaledwie od miesiąca ;)), w pośpiechu latałam po sklepach szukając zimowych butów i czapki - kto by pomyślał, że jeszcze się przydadzą? :)
źródło

Styczeń upłynął mi pod znakiem wymian na LC. Początkowo planowałam zrobić wyprzedaż, jednak dostałam całkiem sporo kuszących propozycji i... oczywiście skończyło się głównie na wymianach. Efekty możecie zobaczyć poniżej - "Atrofia", "Freak City", "Ukryte", "Nadciąga burza" i "Posępna litość" to książki, które od dawna miałam miałam na swojej liście Must Have. "Siedem grzechów głównych" to z kolei nowość, ale (mimo szkaradnej okładki), zapowiada się interesująco. W stosiku możecie również zobaczyć moje świąteczne prezenty, które w pełnej okazałości pokazywałam na fb [klik]. Zaledwie 4 z poniższych książek to egzemplarze od wydawców.


  1. "Rok 1984" George Orwell - prezent gwiazdkowy
  2. "Kalenadarz 2014" Beaty Pawlikowskiej - uparcie wyczekiwała promocji i wreszcie, w połowie stycznia, udało się! Zakupiony w empiku ze zniżką -50%
  3. "Urodzona o północy" C.C. Hunter, od Feerii. Jako jedyna ze stosika już przeczytana i w dodatku polubiona. RECENZJA
  4. "Jezioro Marzeń" Lisa Kleypas - egzemplarz do recenzji od Prószyńskiego za pośrednictwem a-g-w.info
  5. "Małżeństwo we troje" Eric Emmanuel Schmitt - od wydawnictwa Znak
  6. "Zimowe sny" Richard Paul Evans - j.w. Moja pierwsze powieść Evansa, ale pewnie nie ostatnia, bo bardzo się polubiliśmy :)
  7. "Neva" Sara Grant - prezent gwiazdkowy <3
  8. "Strąceni" Gwen Hayes - j.w.
  9. "Enklawa" Ann Aguirre - j.w.
  10. "Dziewczyna, którą kochały pioruny" Jennifer Bosworth - j.w.
  11. "Wędrówka przez sen" Josephine Angelini - j.w.
  12. "Bling Ring" Nancy Jo Sales - wygrana w konkursie
  13. "Ukryte" Kimberly Derting - z wymiany za LC
  14. "Atrofia" Lauren DeStefano - j.w.
  15. "Posępna Litość" Robin LaFevers - j.w.
  16. "Nadciąga burza" Robin Bridges - j.w.
  17. "Freak City" Kathrin Schrocke - j.w.
  18. "Siedem grzechów głównych. Nieczystość" Robin Wasserman - j.w. Może ktoś ma na wymianę kolejny tom? :>
  19.  
    Jak myślicie, od czego zacząć? :)

26 komentarzy:

  1. Cudne to stosisko. Niestety ja czytałam tylko książkę "Nadciąga burza", ale polecam ją serdecznie. Bardzo fajny klimat i w ogóle, nie mam pojęcia dlaczego nie wydano kontynuacji..

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny stos. Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem pokaźny stosik. Widzę, że nie tylko na moim znalazła się "Enklawa", książkę Lisy Kleypas również chętnie bym przygarnęła.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Atrofia Nie no żartuję :P Mam nadzieję, że tobie też się spodoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swoją drogą to wymiana bardziej na Facebook'u aniżeli na LC :P :D

      Usuń
    2. W sumie fakt, całkiem o tym zapomniałam :P Najważniejsze, że udana :D

      Usuń
  5. "Neva" niezbyt mi się podobała, zaś "Atrofia" może nie należy do moich ulubionych, ale miała coś w sobie i wspominam ją miło. Chciałabym przeczytać "Posępną litość" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny stosik :) Czytałam Ukryte i polecam. Miłej lektury tych wszystkich cudownych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam różnego rodzaju kalendarze, ten Pawlikowskiej również widziałam w promocji, jednak koleżanka mnie ubiegła i na imieniny otrzymałam trochę inny ale równie ładny.

    Niestety z przedstawionych tytułów nic nie znam.

    Życzę przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny wielki stos. jak to możliwe, że z tylu książek nie znam ani jednej?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty to masz szczęście do wymian :) Ja jakoś nigdy nie mogę znaleźć tych książek, które bym chciała tak bardzo, że byłabym skłonna "poświęcić" coś z mojej półki :D

    Zmieniłam adres bloga, wcześniej był Marcepankowy Świat Książek, teraz jest http://zrecenzowana.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, cudowności! Przyjemnej lektury! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne książeczki sam bym chciał taki malutki stosik dla siebie. Ja bym zaczął od "Rok 1984".
    Pozdrawiam w tą śnieżną pogodę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały stos, a jaki ogromny! Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. same cudności :D
    miałabym problem z wyborem, od której zacząć ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny stos! Sama polecam Ci wędrówkę przez sen, bo zakochałam się w całej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cudowności <3 Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety nic z tego nie czytałam, ale 'Dziewczyna, którą kochały pioruny' brzmi ciekawie ;3

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne stosisko:) Polecam "Rok 1984":)

    OdpowiedzUsuń
  18. ''Ukryte''! Uwielbiam tę książkę i jestem ciekawa czy Ci się spodoba. :) Szkoda tylko, że nie ma kolejnych części wydanych w Polsce ;:/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak duuużo.:o Posiadam tylko kalendarz który według mnie jest swietny. Przyjemnych lektur.:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudny ten Twój stosik :) miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny stos :D Polecam szczególnie "Posępną litość" oraz "Nadciąga burza" :D Miłej lektury

    OdpowiedzUsuń
  22. Nieziemski stos! Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  23. Kalendarz B. Pawlikowskiej mi się marzy ;) Zazdroszczę ^^

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...