wtorek, 22 maja 2012

Stosik #3 + wyniki ankiety + Dzień Matki

Witajcie, witajcie w ten upalny dzień! U Was też tak gorąco? U mnie jest godzina 21, a termometr za oknem pokazuje 24 stopni. Wszyscy wkoło narzekają, a ja się cieszę, bo jestem zwierzęciem zdecydowanie ciepłolubnym. Gdyby jeszcze szara codzienność pozwalała mi na odziewanie się w krótkie spodenki i koszulkę na ramiączkach byłabym w siódmym niebie :)

Czasu u mnie coraz mniej i niestety tak już będzie przynajmniej do końca czerwca. Na czytanie również nie ciężko mi znaleźć chwilkę, więc celowo wybieram te mniej zajmujące lektury. I tu właśnie wchodzi moja na scenę moja sonda, a dokładniej jej wyniki. Dla przypomnienia: Pytanie brzmiało Która pozycja wydaje Ci się najbardziej interesująca?, a odpowiedziami były moje zakupy z okazji Światowego Dnia Książki. Wasze głosy rozkładały się następująco:
1."Las Zębów i Rąk" 50% 
2."Czerwień Rubinu" 37% 
3."Delirium" 12% 
4."Córka Dymu i Kości" 0%
Zdaję się na Waszą opinię całkowicie, ale zinterpretowałam to troszeczkę inaczej. Otóż postanowiłam, że zacznę czytać od pozycji... mającej najmniej głosów. Było to spowodowane zarówno moim brakiem czasu, jak i chęcią zostawiania sobie najlepszych kąsków na koniec. Wiecie o co mi chodzi? Jeśli zacznę od najsłabszej pozycji, mimo wszystko może mi się ona wydać dobra, następna jeszcze lepsza, następna jeszcze, jeszcze lepsza, a ostanie uznam za arcydzieło:P W drugą stronę to raczej nie zadziała, bo przecież po przeczytaniu arcydzieła, wszystko inne może mi się wydawać kiepskie. Pokrętna logika, prawda? Ale chyba działa...
Tak więc przeczytałam już "Córkę Dymu i Kości" (recenzję możecie znaleźć tutaj) i bardzo mi się podobała. Jestem też w połowie "Delirium", ale odłożyłam ją na trochę, bo chcę szybko skończyć "GONE", żeby móc oddać ją do biblioteki.


Dalej mamy stosik, który jeszcze nie został opublikowany. Składa się głównie z wyżej wymienionych pozycji, ale co mi tam. Od góry:

1."Delirium" Lauren Oliver
2."Córka Dymu i Kości" Laini Taylor
3."Las Zębów i Rąk" Carrie Ryan
4."Czerwień Rubinu" Kerstin Gier
Trylogia "Igrzyska Śmierci"
5. "Kosogłos" Suzanne Collins
6. "W pierścieniu ognia" Suzanne Collins
7. "Igrzyska Śmierci" Suzanne Collins

I tutaj uwaga do Was: jeśli ktoś planuje zaopatrzyć się w trylogię, to ostatni gwizdek. Nakład został wyczerpany, a wydawnictwo nie zamierza drukować więcej. W dalszym ciągu możemy je jednak dostać na allegro. Ja swoją kupiłam za 55zł (cena na opakowaniu to 69zł).

Na zdjęciu widoczny jest też "żelkowy bukiet", który zamierzam podarować mamie wraz z książką. I tutaj moje pytanie do Was. Macie jakieś propozycje, które nadają się na Dzień Matki? Chętnie przyjmę każdą radę. Myślałam, że kupię "Płatki na wietrze", bo niedawno na urodziny dostała ode mnie "Kwiaty na poddaszu", ale jeszcze nie przeczytała, więc wolę nie ryzykować.
Korzystając z okazji (bo nie wiem kiedy się tu pojawię): Wszystkim mamom, życzę wszystkiego dobrego, pociechy, z małych i dużych rozrabiaków i ... duuużo czasu do czytania :)
 Źródła grafiki: weheartit.com

18 komentarzy:

  1. Ja również wolę, jak jest ciepło. Ja też jeszcze nie mam prezentu dla mamy i kompletnie nie wiem co jej kupić. Obserwujemy ? :D
    http://blask-ksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, dla mamy nie mogę Ci niestety niczego polecić - moja mama ostatnio nie czyta. Afilozofia faktycznie pokrętna :P

      Usuń
  2. Gratuluję stosu :) Córka dumy i kości jest bardzo fajna :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko, stos genialny ;) Całe Igrzyska i Delirium oraz Córkę... mam u siebie, ale jakże zazdroszczę ci Czerwieni Rubinu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nora Roberts dla mamy :) Moja ją uwielbia, może i Twojej się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł, moja mama ją bardzo lubi. Problem w tym, że nie wiem co już czytała, bo dużo wypożycza z biblioteki. Chyba zaraz poszukam jakiejś najnowszej pozycji. Dziękuję za podpowiedź i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  5. Świetny stosik! Nawet nie wiesz jak bardzo ci zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Igrzyska mam, ale stoją i kurz zbierają. Ja po prostu złożę życzenia i tyle.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały stosik - przeczytałem już Igrzyska Śmierci całe - super. U mnie są upały a wolę gdy jednak jest nieco chłodniej :<

    OdpowiedzUsuń
  8. Ufff... Dobrze, że zdecydowałam się na zakup trylogii. Co prawda pierwszą część mam dostać, ale drugą i trzecią zamawiam na dniach ;) Delirium też mnie ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. trylogię igrzysk bym ci najchętniej podkradła :P
    na zakup własnej niestety póki co nie mam wolnych środków :/
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę "Córki Dymu i Kości". Pozdrawiam i życzę miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny stosik:)
    IŚ są cudowne:)
    Mam zamiar przeczytać Delirium.
    "Córka..." to bardzo ciekawa książka, "Las..." z resztą tak samo.
    Muszę w końcu zabrać się za Trylogię Czasu.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny stosik! Trzy pozycje z góry chętnie bym przeczytała, bo te poniższe znam i świetne są :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyjemny stosik, ale "Las zębów i rąk" w ogóle nie przypadł mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cóż za cudowny stosik! Wszystko oprócz trylogii S. Collins bym Tobie zabrała. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Super stosik :)
    Zapraszam na mój konkurs.
    www.wiedzminka-ciri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...