środa, 31 lipca 2013

Podsumowanie lipca

źródło
Półmetek wakacji za nami (przynajmniej dla uczniów, studenci mają przed sobą jeszcze 2/3). Lipiec miałam wolny, więc chyba udało mi się przeczytać najwięcej książek od początku mojej blogowej kariery. Sierpień
nie będzie już raczej tak obfitował w chwile z książką, ponieważ zaczynam pracę, ale i tak bardzo mnie to cieszy ;)
W lipcu udało mi się przeczytać 15 książek. Choć założyłam, że skoro mam tak dużo wolnego czasu, przeczytam ich 18 - nie udało się. Niemniej jednak uważam te wynik za całkiem niezły. Były to:
  1. "Ekstaza Gabriela" Sylvain Reynard (464 str.)
  2. "Niewolnicy Snów" Dominika Budzińska (322 str.)
  3. "Nowy Przywódca" Julianna Baggott (560 str.)
  4. "Co wylądowało w lesie Rendlesham?" Mateusz Kudrański (404 str.)
  5. "Smak nadziei" Sherryl Woods (364 str.)
  6. "Amore14" Federico Moccia (480 str.)
  7. "Blask" Amy Kathleen Ryan (408 str.)
  8. "Wbrew zasadom" Samantha Young (320 str.)
  9. "Wybrani" C.J. Daugherty (440 str.)
  10. "Król Kruków" Maggie Stiefvater (490 str.)
  11. "W imię miłości" Katarzyna Michalak (280 str.)
  12. "Bezdomna" Katarzyna Michalak (256 str.)
  13. "Dziewczyny Atomowe" Denise Kiernan (421 str.)
  14. "Wilczyca" Katarzyna Berenika Miszczuk (400 str.)
  15. "World War Z" Brooks Max (544 str.)
Co daje razem 6153 czyli 198 stron dziennie! (no dobra, to jestem dumna :P )

Najlepsza książka lipca: "Król Kruków" ("Blask" jest tuż za nim :))
Najgorsza książka lipca: na szczęście brak ;)
Największe pozytywne zaskoczenie: "Co wylądowało w lesie Rendlesham?", "Niewolnicy Snów"  oraz książki pani K.Michalak

Plan na sierpień? Przede wszystkim "Szklany tron" oraz "Piąta fala" - moje dwa czytelnicze priorytety. Oba rozgrzebane i oba bardzo mi się podobają, aż nie wiem który czytać :D Potem pewnie "W pogoni za torebką" i (uwaga!) przygotowanie do "Miasta Kości". Jak większość z Wam pewnie zauważyła na facebook, stałam się szczęśliwą posiadaczką całej serii, więc sierpień minie mi pod znakiem "Darów Anioła". Czy może być lepiej? :D








19 komentarzy:

  1. Piękny masz wynik! U mnie 11 ale jestem zadowolona i tak.
    Dary Anioła to świetna seria - będziesz miała z nią zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla nauczycieli, to także półmetek ;)
    Piękny wynik :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Łoooooo! Cudowny wynik! Gratuluję!
    I sierpień zapowiada Ci się cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że stajesz przed tym samym dylematem. Właśnie kończę "Króla Kruków" - faktycznie genialny! - i stoi "Piąta fala", niedaleko "Szklany tron" i... co czytać najpierw? xd
    Wyniku gratuluję - naprawdę imponujący. Ja troszkę mniej, ale powyżej dziesiątki, więc się cieszę ;)
    Powodzenia w pracy!
    Pozdrawiam,
    Mai

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie "Piąta fala" wygrała ten pojedynek :P Właśnie kończę ;)

      Usuń
  5. Świetne wyniki, gratuluję! :) Życzę jeszcze lepszych w sierpniu.
    Seria "Dary Anioła" jest wspaniała, mam nadzieję, że Tobie również się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wynik, mój to 14 książek. Uwielbiam Dary Anioła, to moja ulubiona seria, mam nadzieję, że i Tobie przypadną do gustu.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dary Anioła są świetne!!!!
    Na pewno będziesz zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę "Darów anioła". Chętnie przeczytałabym ta serię jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję podsumowania. Piękny wynik :)
    Życzę równie udanego sierpnia :)
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny wynik! U mnie aż tak dobrze nie było. Jestem ciekawa jak będą Ci się podobały Dary Anioła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Łał, świetny wynik <3 Ale czy nie powinno być "najlepsza/najgorsza książka LIPCA"? Napisałaś, że maja xd coś mi się tu nie zgadza xd
    I nawet nie wiesz jak ja ci zazdroszczę tych lektur!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojoj! Faktycznie! Walnęłam ten błąd i tutaj w podsumowaniu czerwca :P Dziękuję za zwrócenie uwagi :)

      Usuń
  12. Ale świetny wynik, gratuluję. :) A cała seria Darów Anioła wyjątkowo cieszy oczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zostałaś nominowana u mnie na blogu to Liebster Blogger Award :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Łał! Przeczytałem "Dary anioła" i z chęcią zapoznam się z resztą, bo ta seria jest wspaniała. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej! Nominowałam Cię do Liebster Blog http://czytam-wiec-zyje.blogspot.com/2013/08/liebster-blog-kolejna-odsona.html

    Wybacz mi ten spam, proszę.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...