czwartek, 4 lipca 2013

Wakacyjne zapowiedzi: LIPIEC


"52 powody, dla których nienawidzę swojego ojca"

 

Jessica Brody

Data premiery: 19.07.2013 

Wydawnictwo: Fabryka Słów

 

Historia Kopciuszka opowiedziana od tyłu
Zbliża się najszczęśliwszy moment w życiu Lex. W dniu swoich osiemnastych urodzin ma otrzymać od „kochającego tatusia” czek na 25 milionów dolarów. To jej upragniona swoboda i wolność, która należy się „z urodzenia” każdemu członkowi rodziny. 
Tymczasem ojciec odracza środki z funduszu powierniczego o 52 tygodnie. Młoda celebrytka znana dotychczas z pierwszych stron gazet, kanałów informacyjnych oraz imprez dla  vipów,  musi poznać smak pracy. 
Barack Obama i Madonna pierwsze kroki robili w barach szybkiej obsługi. Walt Disney zaczynał jako gazetowy. Rod Stewart był grabarzem.”


"Morza szept"

Patricia Schröder
Data wydania: Lipiec 2013
Wydawnictwo: Dreams
„- Kiedy cię widzę, chcę być przy tobie – zaczął powoli. – A kiedy jestem przy tobie, chcę cię dotykać.
Słuchałam jego słów i zatapiałam się w jego spojrzeniu. Gdyby zechciał, z miejsca mógłby mnie zamordować. Z pewnością bym się nie broniła. 
- A kiedy cię dotykam, Elodie…
Jego głos wnikał w moje uszy, w moją pierś i brzuch. Wypełniał mnie od czubków palców aż po głowę, czułam, jakby mnie ktoś głaskał od środka.

Jako morska istota pewnego dnia przed Elodie pojawia się Gordian. Tajemniczy. Magiczny. Oszałamiający. Odtąd nie może przestać o nim myśleć, o jego turkusowo-zielonym spojrzeniu, jego dłoniach, które dotykają jej z zaciekawieniem. I zaczyna się domyślać, jakie tajemnice rzeczywiście kryje w sobie ocean i jak bardzo jej osobiste przeznaczenie jest związane z mrocznymi legendami Wysp Normandzkich.
Upojna saga miłosna z zapierającym dech w piersi krajobrazem wybrzeża wyspy Guernsey w tle – wstęp do porywającej morskiej trylogii.”
Źródło opisu i okładki: klik

"Wszechświaty"

Leonardo Patrignani
Data wydania: Sierpień 2013 (czyli ups! Jednak nie ten miesiąc :P)
Wydawnictwo: Dreams
Według teorii wieloświatów, istnieje nieskończona liczba światów, jak i nieskończone są możliwości naszego w nich istnienia. Przypuszcza się, że te rzeczywistości nie komunikują się wzajemnie.
Alex mieszka w Mediolanie, a Jenny w Melbourne. Cienka nić od zawsze wiąże losy tych dwojga – telepatyczne rozmowy, które odbywają bez uprzedzenia, w stanie nieświadomości. Aż do chwili, gdy zdecydują się na spotkanie i odkrycie prawdy, która całkowicie zmieni ich egzystencję, niszcząc wszelkie pewniki świata, w którym żyją.

– ALEX, DLACZEGO NIE PRZYSZEDŁEŚ? PROSZĘ CIĘ, NIE MÓW MI, ŻE NIE ISTNIEJESZ.
– JENNY, JESTEM NA MOLO. JESTEM TUTAJ!
– JA TAKŻE, DOKŁADNIE TAM, GDZIE TY MÓWISZ, ŻE JESTEŚ.”
Źródło opisu i okładki: klik 


"Iskra"

Amy Kathleen Ryan
Seria: Gwiezdni wędrowcy
Data wydania: lipiec 2013
Wydawnictwo: Jaguar
  
„Po desperackiej ucieczce z Nowego Horyzontu, Waverly wreszcie znalazła się na Empireum. Ale ukochany statek, jedyny dom, jaki kiedykolwiek miała, nie przypomina miejsca, które opuściła. Kieran zmienił się nie do poznania. Z następcy kapitana stał się fanatycznym religijnym przywódcą. Na Empireum trwa cicha, ale wyniszczająca wojna. Kieran kontra Seth. Waverly nie potrafi zaufać do końca żadnemu z nich. Wie, że sytuacja będzie pogarszać się z dnia na dzień, nim nie odbiją ostatnich ocalałych dorosłych członków załogi. Jak jednak tego dokonać?
Nieoczekiwanie Empireum wstrząsa potężna eksplozja. Podejrzenia od razu padają na Setha i spędzającą z nim wiele czasu Waverly. Na statku nie ma miejsca dla zdrajców. Seth i Waverly muszą odkryć sabotażystę, inaczej stracą wolność. Albo życie.” 
Źródło opisu i okładki: klik 



"U progu szczęścia"

Aidan Donneley Rowley
Data wydania: lipiec 2013
Wydawnictwo: Jaguar
  
„Poruszająca powieść o miłości, dorosłości i podejmowaniu ważkich decyzji, osadzona w świecie goniących za pieniądzem, zagubionych mieszkańców Manhattanu.
Quinn jest prawdziwą szczęściarą. Ma to wszystko, czego pragną młode kobiety. Cudownego narzeczonego, który oświadczył się jej w Paryżu. Fantastyczną pracę w kancelarii prawnej. Gustownie urządzone mieszkanie. Przyjaciół. Pieniądze.
A jednak pozory potrafią mylić. Quinn przeżyła prawdziwy dramat, gry jej ukochany ojciec zginął w trakcie zamachu na WTC. Próbując uporać się z bólem i żałobą po śmierci najbliższego jej człowieka, wiele rzeczy pozostawiła przypadkowi, pozwalając innym decydować, co dla niej najlepsze. W miarę upływu czasu Quinn coraz częściej zadaje sobie pytanie, czy żyje pełnią życia, czy gdzieś po drodze odrzuciła szansę na realizację marzeń i podąża grzecznie wytyczoną przez innych ścieżką...”
 
Źródło opisu i okładki: klik 

"Sekret Julii"
Tahereh Mafi
Data wydania: 05.07.2013
Wydawnictwo: Moondrive

"Julia z Adamem uciekają z kwatery Komitetu Odnowy i trafiają do Punktu Omega, przystani dla dzieci o szczególnych zdolnościach. Wreszcie są bezpieczni. Sielanka zakochanych trwa jednak krótko. Julia poznaje sekret, który może przekreślić ich wspólne marzenia o szczęściu…"

Źródło opisu i okładki: klik 




Oto garstka tego, co chciałabym zobaczyć na swojej półce pierwszego miesiąca wakacji. Na moje liście premier, które muszę przeczytać króluje jednak "Szklany Tron" i "Król Kruków". Już prawie wszystkie książki do mnie dotarły, więc już niedługo możecie spodziewać się stosika ;) To jak, przegapiłam jakieś ciekawe premiery?

19 komentarzy:

  1. Czekam na "Sekret Julii", "Iskrę" oraz na "52 powody (...)" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Okładka książki "Morza szept" od kilku dobrych dni rzuca mi się w oczy, a morska trylogia brzmi ciekawie. Będę się musiała rozejrzeć za tą pozycją. Na lipiec obowiązkowo "Sekret Julii" :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie interesują wszystkie, dosłownie wszystkie. :) A najbardziej Julia. Czas leci zaraz będzie można czytać. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jessicę Brody mam już zarezerwowaną do pożyczenia od koleżanki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Wszechświaty" są na sierpień ;) Tak to czekam na "52 powody", "Morza szept" i "Sekret Julii" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dojrzałam to zaraz po tym, jak wrzuciłam zapowiedzi :P

      Usuń
  6. "Wszechświaty" bardzo mnie ciekawią, sporo też widzę kontynuacji, jednak jeszcze nie czytałam początków serii ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. "Morza szept" wydaje się być interesującą pozycją :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tym razem nic mnie nie zainteresowało.

    OdpowiedzUsuń
  9. "Morza szept" i "Wszechświaty" to tytuły, z którymi chętnie bym się zapoznała. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja czekam na "Bunt bogini" (chociaż i tak zapewne przeczytam ją długo po premierze) ostatniej części trylogii "Spętanych przez bogów". :)

    OdpowiedzUsuń
  11. "52 powody..." wydają się interesujące. Na resztę nie zwróciłam szczególnej uwagi;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na te od Dreams :) No i może trochę na Sekret Julii

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam chyba najbardziej na "Sekret Julii". Muszę ją przeczytać jak najszybciej po premierze...

    in-corner-with-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Intrygują mnie książki od Dreams. "52 powody..." właśnie czytam i póki co jestem zadowolona z lektury. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej czekam na "Wszechświaty" ^^ Ale zainteresowała mnie też pozycja "U progu szczęścia", o której nie miałam zielonego pojęcia! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurczę, z chęcią przeczytałabym wszystkie te pozycje ;) ... szkoda jednak, że w tym miesiącu muszę trochę przyoszczędzić :(

    Pozdrawiam i zapraszam na konkurs na moim blogu:

    im-bookworm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...