piątek, 14 grudnia 2012

Christmas TAG

Z cyklu "czasozabijacz". Recenzje będą, całkiem niedługo, jak bum cyk cyk:P Będzie też stosik, bo takie fajne paczuchy dzisiaj podostawałam, że pewnie się nie powstrzymam.

Póki co - zostałam otagowana do świątecznej zabawy przez Lawendę, za co serdecznie dziękuję :)


źródło
Pytania: 
1. Kiedy zaczynasz przygotowania do Bożego Narodzenia?
2. Posiadasz kalendarz adwentowy?
3. Jakie są Twoje ulubione filmy świąteczne?
4. Czy masz jakieś wesołe wspomnienia świąteczne?
5. Jak wygląda Boże Narodzenie w Twoim domu?
6. Co najbardziej lubisz w Świętach Bożego Narodzenia?
7. Czy masz jakieś tradycje świąteczne?
8. Jakie są Twoje ulubione piosenki świąteczne?
9. Jaką będziesz mieć choinkę w tym roku?
10. Jaki jest twój ulubiony zapach świąteczny?
11. Jaki kolor lampeczek choinkowych lubisz najbardziej?
12. Odliczasz dni do świąt?
13. Ulubiony zimowy lakier do paznokci?
14. Ulubiony zimowy napój?

15. Jak wygląda twój pokój podczas okresu świątecznego?

1. Kiedy zaczynasz przygotowania do Bożego Narodzenia?
Jeśli chodzi o prezenty to będzie jakoś... lipiec/sierpień. Bardzo proszę się nie śmiać, to jest świetny patent. To idzie mniej więcej tak: "O, ale fajna promocja na książki, kurczę. Kupię teraz, schowam w szafie, a jak ktoś nie będzie miał dla mnie prezentu, to dam mu gotowy - włoży tylko pod choinkę. Ale najpierw zobaczę jaka czcionka... O, przeczytam prolog. Dobra, jeszcze jeden rozdział...". Resztę chyba znacie:)

2. Posiadasz kalendarz adwentowy?
Nie, ale ten na facebook'owym profilu Papierowego Księżyca w zupełności mi wystarcza.

3. Jakie są Twoje ulubione filmy świąteczne?
Tylko i wyłącznie, niezaprzeczalnie - "Love actually" <3

4. Czy masz jakieś wesołe wspomnienia świąteczne?

Jakoś nic nie przychodzi mi do głowy. Domyślam się, że chodzi o coś w stylu "pomyliłam paczki, stringi miała dostać siostra, a dostała babcia", ale niestety u mnie nic takiego się nie przydarzyło

5. Jak wygląda Boże Narodzenie w Twoim domu?

Zazwyczaj mnóstwo ludzi, mnóstwo jedzenia. Z roku na rok coraz mniej. Aktualnie będzie nas tylko 9 osób :( Wigilię spędzam u babci, wieczorem odwiedzam narzeczonego.

6. Co najbardziej lubisz w Świętach Bożego Narodzenia?

Zdecydowanie wolny czas i oczyszczenie umysłu. W przeciwieństwie do większości świata - nie przepadam za świątecznymi potrawami.

7. Czy masz jakieś tradycje świąteczne?

Jem czekoladowe mikołaje. Dużo, często. Będzie jakoś raz dziennie jednego, jestem totalnie uzależniona:)

8. Jakie są Twoje ulubione piosenki świąteczne?

Nie, nie, nie. Żadnych świątecznych piosenek. Nie ma mowy!

9. Jaką będziesz mieć choinkę w tym roku?

Wierzcie mi lub nie, ale w moim domu choinki są w każdym pokoju, więc do wyboru, do koloru, każdą ;]

10. Jaki jest twój ulubiony zapach świąteczny?

Aktualnie pomarańcza z lukrecją - mój zimowy żel pod prysznic. Nie toleruję zapachu cynamonu;/

11. Jaki kolor lampeczek choinkowych lubisz najbardziej?

Kolor nie jest ważny. Preferuje takie, które działają. Od razu, a nie kiedy podokręcam każdą z osobna, bo można z tym cholerstwem oszaleć :P

12. Odliczasz dni do świąt?

Założyłam, że do świąt napiszę pracę inżynierską, więc tak. 

13. Ulubiony zimowy lakier do paznokci?

Złoty i srebrny, z brokatem i bez :)

14. Ulubiony zimowy napój?

Herbatka imbirowo-cytrusowa <3

15. Jak wygląda twój pokój podczas okresu świątecznego?

Zagracony jak zwykle. Gdzieś tam jest choinka, ale ciężko ją dostrzec w takim artystycznym nieładzie :P 
źródło

Do zabawy zapraszam wszystkich, którzy nie brali w niej jeszcze udziału :) 

13 komentarzy:

  1. Wow, kolejny łańcuszek, tak szybko po poprzednim... Ja nie wiem, kto to wymyśla :P W każdym razie, fajne pytania i odpowiedzi. Też nie lubię świątecznych piosenek.

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe odpowiedzi, a fotka z psiakami przecudna :)
    mnie też otagowano, więc zapewne niedługo i u mnie będzie podobna notka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Artystyczny nieład, skąd ja to znam? Ja uwielbiam zapach pomarańczy z goździkiem... A przygotowaniami już w lipcu/sierpniou nie należy się przejmować. Znam jeszcze kogoś, kto robi dokładnie tak samo :) A ja jak zwykle zwlekam z kupowaniem prezentów i niestety ale coś mi mówi, że ledwo uniknę poślizgu w tym roku...

    OdpowiedzUsuń
  4. No jak to? Nie lubisz "Last Christmas"? :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomarańcza z lukrecją? Ciekawe połączenie ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie słyszałam o połączeniu pomarańcza z lukrecją. Nie mogę już doczekać się świąt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny, polecam jak najbardziej! Pachnie tak, że miałam ochotę go zjeść:P

      Usuń
  7. Chyba się skuszę i odpowiem ;)
    u mnie też panuje artystyczny nieład ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Love Actually, the best movie ever <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomarańcza z lukrecją? Ojej, ja muszę to mieć <333
    A piosenek świątecznych również nie lubię. Za to kocham kolędy! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe odpowiedzi. U mnie jak zawsze choinek było pełno, tak w tym roku nie będzie. A czekoladowymi Mikołajami już wymiotuję, dosłownie. Jednak nie mam nic przeciwko ciastom <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...