sobota, 20 kwietnia 2013

High 5: Aktorzy w ekranizacji "Nevermore"!


"HIGH FIVE! to nowa akcja, w związku z którą na blogu pojawiać się będą rankingi ulubionych, najlepszych, najbardziej interesujących, bądź najgorszych książek, filmów, gier, postaci, itp...

Dzięki temu zarówno czytelnicy mogą poznać bliżej blogerów, jak i blogerzy czytelników, jeśli ci będą chętni na podzielenie się swoimi przemyśleniami i opiniami. 



Tym razem zasady są następujące: Wybierzcie jedną książkę - ostatnio przeczytaną, ulubiona, znienawidzoną lub jakąkolwiek i... zróbcie casting dla postaci w niej występujących. W rankingu podajcie TOP5 aktorów i aktorek, którym przydzielilibyście rolę." źródło

U mnie na tapecie dokładnie to, czego się domyślacie. Dzisiaj prezentuję Wam wymarzoną obsadę NEVERMORE!

1. Varen - Ezra Miller
Uwielbiam i jednego, i drugiego. Obaj są bardzo mroczni, a Ezra niejednokrotnie udowodnił, że jest znakomitym aktorem. Myślę, że sprawdziłby się w 100% i innego Varena, póki co, jakoś sobie nie wyobrażam. Kolczyk, czarna kreska pod okiem - będzie ideał! :D



 
2. Isobel - Allie Gonino
Autorka widzi w tej roli Dakotę Fanning. Ja - niestety nie. Wolę inną słodką blondynkę, ale nieco mniej popularną. Allie, czyli serialowa Laurem ("Lying Game") jest moim zdaniem idealna.



3. Pinfeathers - Thomas Dekker 
Widziałam go w "The secret circle" i od początku był baaardzo przerażający, podejrzewałam nawet, że to jakiś psychopata. Jestem absolutnie przeciwna zagrani Pinfrathersa i Varena przez tego samego aktora. Thomas Dekker, przy odpowiedniej stylizacji, fryzurze itd. byłby idealny!



4. Reynolds - Anthony Hopkins
Wiem, wiem, że to niemożliwe... W przypadku Reynoldsa nie mam już tak dużych wymagań, jak przy pierwszych trzech postaciach, no ale, jak już marzyć - to po całości, prawda?
 


5. Lilith - Kathryn Morris
Strasznie ciężko było mi znaleźć taką Lilith, która nie będzie Nicole Kidman. Kathryn Morris to równie lodowata piękność, z tą różnicą, że ona mnie nie drażni.



8 komentarzy:

  1. Świetni kandydaci! Książki nie czytałam, ale bardzo chcę po nią sięgnąć i z pewnością w trakcie lektury będę miała przed oczami wybranych przez Ciebie aktorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezu, KOCHAM Kathryn Morris i jest bardzo na tak! Ale to pewnie niemożliwe ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ezra i Allie totalnie mi nie pasują, ale reszta jak najbardziej. Szczególnie Dekker jako Pinfeathers. Wyglądałby idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ezra wtf? Wcale mi nie pasuje do niego... Ale za to Thomas Dekker dostał w ekranizacji idealną rolę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Varen mi jakoś nie pasuje, ale Pinfeathers całkiem nieźle :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie Varena powinien zagrać Shiloh Fernandez. Może ciut za stary, ale w mojej wyobraźni właśnie tak wyglądał. Allie znam z The Lying Game i straszliwie mnie irytuje, nie widzę jej w roli Isobel, wolałabym już Dakotę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Boże, Ezra jako Varen?! Totalna porażka jak dla mnie.. Miałam nadzieję, że ktoś grający Nethers'a będzie miał łagodniejsze rysy, ale cóż.. Tak czy inaczej - na 100% obejrzę jeśli wyjdzie ekranizacja. Kathryn.. hm.. mam nadzieję, że jej zafarbują włosy, albo chociaż peruka.. Allie nie jest jakaś znowu fantastyczna, ale zła też nie.. Ja to bym tylko narzekała. Reszta aktorów dobrze dobrana moim zdaniem, ale brakuje mi tu jeszcze Gwen, bo to też dość ważna postać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Książki niestety nie czytałam, a z aktorów znam tylko Thomasa Dekkera, ale nie przepadam zbytnio za nim

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...