wtorek, 30 czerwca 2015

Stosik czerwcowy #29 (3/2015)

Obiecałam sobie nadrobić stosikowe zaległości i umieszczać takie posty przynajmniej raz w miesiącu. Dotrzymałam obietnicy przez 2 miesiące i... zapomniałam. Na szczęście właśnie mi się przypomniało. Do końca miesiąca pozostało jeszcze prawie 5 godzin, więc termin nie został przekroczony, a Wy możecie zobaczyć moje czerwcowe cudowności :)

  1. „Geek girl” Holly Smale – od wydawnictwa Jaguar. Pech chciał, że paczka zabłądziła i dopiero niedawno mogła zapoznać się z lekturą, ale recenzja już jest, do przeczytania tutaj.
  2. „Akademia Dobra i Zła” Soman Chainani – jw. z tą różnicą, że recenzja się pisze ;)
  3. „Następczyni” Kiera Cass – IV tom jednej z moich ulubionych serii, również od Jaguara
  4. „Senktuarium” Sarah Fine – ostatni nabytek z Jaguarowych premier. Lektura wciąż przede mną i kompletnie nie wiem czego się spodziewać...
  5. „Prawo przyciągania” Simone Elkeles – od wydawnictwa Amber. Wreszcie mam w swoich łapach kontynuację „Idealnej chemii”, którą pokochałam całym sercem!
  6. „5 sekund do IO” Małgorzata Warda – od Media Rodzina. Spodziewam się fenomenu na miarę „Sali samobójców”, bo opinie są bardzo pozytywne. Jak będzie – zobaczymy.
  7. „Pod kloszem” Meg Wolitzer x 2 – kolejny tytuł, który ukazał się w serii Myśl-nik. Dwa egzemplarze, bo jeden do recenzji, a drugi dla Was, do wygrania w konkursie.
  8. „Toxic” Rachel Van Dyken” - od Feerii. Jestem świeżo po lekturze i bardzo mi się podobała, recenzję możecie przeczytać tutaj.
  9. „Paragraf 5” Kristen Simmons – egzemplarz do recenzji od Grupy Wydawniczej Publicat. Dawno nie czytałam antyutopii, więc mam zamiar szybko się z nią zapoznać.
  10. „Każdego dnia” David Levithan – wreszcie jest! David Levithan w Polsce i to nie tylko jako współautor! Jestem zachwycona i czekam na więcej.
  11. „Collide” Gail McHugh – od wydawnictwa Akurat. Zapowiada się ciekawie, liczę, że będzie to coś więcej niż tylko zwykły romans.
  12. „Nazywam się Charlotte Simmons” Tom Wolfee – od Albatrosa. Jeszcze przede mną, ale mogę powiedzieć, że wydanie zachwyca!
  13. „Tego lata stałam się piękna” Jenny Han – cała trylogia to mój łup z przeceny na empik.com. Wszystkie trzy tomy kosztowały mnie, niż jeden z nich według ceny okładkowej – i jak tu się nie skusić?!
  14. „Bez Ciebie nie ma lata” Jenny Han – j.w.
  15. „Dla nas zawsze będzie lato” Jenny Han – j.w.
Zainteresował Was któryś z tytułów? A może lekturę jakieś z powieści macie już za sobą i chcecie podzielić się wrażeniami? Będę wdzięczna za wszystkie opinie :)

8 komentarzy:

  1. Bardzo bym chciała przeczytać "Każdego dnia", z opisu wydaje się naprawdę ciekawą książką :)
    http://soelliee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne nowości :) Także upolowałam od Jenny Han całość trylogii - któż by się nie skusił? Z tej promocji jeszcze parę innych książek zamówiłam :)
    Czytałam już "Geek girl", "Akademię..." oraz "Następczynię", a zabieram się za "Sanktuarium". Będę musiała porównać nasze wrażenia z tych wszystkich lektur, bo czytałam tylko tą o Geek Girl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stosik :) Mój w tym miesiącu to 8 książek plus jedna, która ma jeszcze przyjść :) Ach, szkoda że się nie załapałam na trylogię od Jenny Han, bo miałam ochotę na te książki od dłuższego czasu.
    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny stosik! Najbardziej chyba zazdroszczę "Każdego dnia". Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny stosik :) Jaguarowe nowości przeczytałam już prawie wszystkie, z wyjątkiem "Sanctuarium", za które planuję się niedługo zabrać, oraz "Geek girl", której nie planuję czytać. "Toxic" uwielbiam, a "Każdego dnia..." i "Paragraf 5" niedługo zasilą moją biblioteczkę :)
    Jestem też ciekawa "Nazywam się Charlotte Simmons", wiec czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ciekawe książki masz na półeczce! Muszę przeczytać "Geek girl" i nawet miałam pożyczyć ją z biblioteki, ale idąc tam z zamiarem wzięcia tej książki, przy wyjściu spotkałam dziewczynę, która właśnie z "Geek girl" wychodziła :c
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podkradłabym Ci Akademię Dobra i Zła :D Czekam na reckę ;)

    Bookeaterreality

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak do tej pory nie przeczytałam jeszcze żadnej z Twoich pozycji, ale czekam na „Następczynię". Tylko najpierw trzeba przeczytać w końcu „Jedyną" :D

    Pozdrawiam, Lucy ;)
    http://zeglujacmiedzysnami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...