czwartek, 28 maja 2015

"Zostań ze mną. tom 2" J. Lynn (Jennifer L. Armentrout)

źródło
Tytuł: "Zostań ze mną. tom 2"
Autor: J. Lynn (Jennifer L. Armentrout)
Wydawnictwo: Amber
Stron: 256

"Calla wraca tam, gdzie wszystko się zaczęło. Gdzie najbliższa jej osoba, własna matka, najboleśniej ją skrzywdziła. Zdradziła...
Jest jednak Jax, nieziemsko przystojny chłopak, który potrafi oswajać lęki i patrzy głębiej, niż można sądzić.
Muszą stawić czoło nie tylko własnej przeszłości. Grozi im realne niebezpieczeństwo. Czy ich miłość przetrwa najtrudniejszą próbę – poświęcenia i odwagi?

JENNIFER ARMENTROUT znana pisarka, przyjęła pseudonim J. LYNN dla gatunku New Adult. To powieści o wchodzących w dorosłe życie młodych ludziach (18-25 lat), którzy podnoszą się z tragedii dzięki miłości ukazanej we wszystkich odcieniach: od czułości po płomienny seks.
ZACZEKAJ na mnie to najpopularniejsza powieść gatunku 2013 i numer 1 ,,New York Timesa”. Popularność jej kolejnych bestsellerów: ZAUFAJ mi, BĄDŹ ze mnąZOSTAŃ ze mną, sprawiła, że autorka zdecydowała się pisać dalej Dla Młodych Dorosłych pod prawdziwym nazwiskiem." źródło

J.Lynn to autorka, która zaskarbiła sobie sympatię czytelników na całym świecie (a również w Polsce) dzięki powieści "Zaczekaj na mnie". Książkę, a właściwie wszystkie wydane w Polsce tomy serii, mam już za sobą i każda kolejna zachwyca mnie równie mocno. To jednak nie jedyne powody, dla których uwielbiam autorkę - jak pewnie doskonale wiecie, J.Lynn to pseudonim kobiety, która tworzy również jako Jennifer Armentrout, a nazwisko to kojarzone jest przede wszystkim z książką "Obsydian". 

Po lekturze pierwszego tomu "Zostań ze mną" czułam jednocześnie szczęście i wściekłość. Z jednej strony byłam zachwycona, ponieważ autorka po raz kolejny mnie nie zawiodła. Z drugiej jednak, nie mogłam przeżyć faktu, że powieść skończyła się właśnie w takim momencie. Jeśli więc lekturę macie jeszcze przed sobą polecam od razu zaopatrzyć się w oba tomy - to historia, która po prostu trzeba poznać w całości, najlepiej od razu. Całe szczęście, że na kontynuację nie musiałam czekać zbyt długo.

W tej części akcja nabiera rozpędu. Tajemnice, które nie dawały czytelnikowi spokoju, wreszcie zostaną rozwikłane. Ze wszystkich powieści Lynn, jakie czytałam do tej pory, ta wyróżnia się najszybszą akcją i nieco kryminalną fabułą. Miejsce, w które trafiła Calla nie ma nic wspólnego z bogatą dzielnicą, czy studenckim kampusem - akcja toczy się przede wszystkim w (nieco obskurnym, moim zdaniem) barze, dzięki czemu dostajemy niepowtarzalny klimat. Główna bohaterka, słodka niczym księżniczka Disneya, wrzucona w taką scenerię to świetne połączenie!

Oprócz Calli mamy oczywiście niegrzecznego chłopca. Jax, bo tak mu na imię, dał nam się poznać jako bardzo tajemnicza postać. Do tej pory nic o nim nie wiedzieliśmy - wszystko było jedynie domysłami. Teraz, powoli, wreszcie poznajemy jego prawdziwą twarzy. Zarówno Calla, jak i Jax, powoli otwierają się przed sobą, a dzięki temu i czytelnicy mogą dowiedzieć się, jakie wspomnienia z przeszłości noszą w sobie. Jedno jest pewne - nie będzie żadnych niedopowiedzeń, a wszystkie wątki zostaną rozwikłane.

J. Lynn po raz kolejny mnie nie zawiodła. Wszystkie książki autorki to powieści, które z czystym sumieniem mogę polecić, jednak nie ukrywam, że najbardziej cenię właśnie serię "Zaczekaj na mnie. Mimo wszystko uważam, że autorka nieco lepiej sprawdza się właśnie w New Adult. Nie muszę więc chyba dodawać, że "Zostań ze mną. Tom 2" polecam Wam bardzo gorąco!

Ocena: 8/10
 
"Zostań ze mną. TOM 1"      |      "Zostań ze mną. TOM 2"
Za egzemplarz do recenzji serdecznie dziękuję:
 www.wydawnictwoamber.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...