sobota, 1 września 2012

Czytelnicze podsumowanie sierpnia

Niestety, nastał ten dzień. Dzisiaj 1 września - najbardziej znienawidzony dzień dla większości uczniów. Moje plany na wrzesień? Staż, sesja poprawkowa i praktyki. Sama nie wiem jak to wszystko pogodzę z czytaniem książek, ale będę się starać. Od października, mimo że zaczną się zajęcia, będzie trochę lżej. Już teraz mam spore zaległości w recenzjach, ale obiecuję Wam to nadrobić i wkrótce podzielić się opiniami na temat "Blasku" i "Zdradzonej" oraz "Wampirów wśród nas" i "Niezgodnej", które niedługo skończę. Moje statystyki nie wyglądają zbyt imponująco, ale chętnie się nimi podzielę:P


W sierpniu udało mi się przeczytać: 

1. "Miasto kości" Cassandra Clare (507 str.)
2.  "Naznaczona" Kristin Cast i P.C. Cast  (328str.)
3.  "Las zębów i rąk" Carrie Ryan  (350 str.)
4. "Serce w chmurach" Jennifer E. Smith (224 str.)
5."Zapach spalonych kwiatów" Melissa de la Cruz (304 str.)
6. "Zdradzona" Kristin Cast i P.C. Cast (352 str.)
7. "Blask" Alexandra Adornetto (496 str)

+ połowa "Niezgodnej", "Wampirów wśród nas" i "Biała jak mleko, czerwona jak krew"
 Tak to już niestety u mnie wygląda, że czytam po kilka książek jednocześnie:p

Daje to łącznie 2561 stron, czyli 82 strony dziennie (nie licząc nieskończonych książek). Z przykrością więc stwierdzam, że nie udało mi się znaleźć wystarczająco dużo czasu, aby przeczytać zamierzone 100 stron dziennie:( We wrześniu poprzeczka zostaje zniesiona, ale w październiku znowu zamierzam wrócić do tego postanowienia:)

Najlepsza książka sierpnia: "Las zębów i rąk"Carrie Ryan 
Najgorsza książka sierpnia: "Zdradzona" Kristin Cast i P.C. Cast
Największe zaskoczenie:  "Serce w chmurach" Jennifer E. Smith
Wygrane w konkursach: "Cena krwi" na portalu Upadli.pl
Nawiązane współprace: Wydawnictwo Bukowy Las i Księgarnia Gandalf (jestem bardzo dumna, ponieważ na obu ogromnie mi zależało:))

Na koniec wyniki sondy:
 I. "W pierścieniu ognia" i "Kosogłos" - po 46%
II. "Straż"- 20%
III. "Ocaleni. Życie, które znaliśmy", "Africanus. Syn konsula" i "Żelazny cierń" - po 13%
IV. "Wampiry z Morganville 1: Przeklęty dom." - 6%.
Jak widać Pani Collins zdetronizowała konkurencję:P Zapraszam do głosowania na najlepszą zrecenzowaną książkę sierpnia:)

Żródło grafiki: http://weheartit.com

21 komentarzy:

  1. No i bardzo dobre podsumowanie, książek wcale nie tak mało, jak pisałaś:) Jest się czym pochwalić, bo widzę ciekawe współprace. A sama utknęłam w trzech książkach, chociaż wczoraj wieczorem jedną z nich skończyłam, to już sobie doliczę do podsumowań września. A co mi tam, YOLO.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Nieźle ;) Wiem jak jest z czasem, mi ostatnio baaaardzo go brakuje :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem interesujące książki przeczytałaś w sierpniu :) Życzę kolejnych dobrych lektur :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję wyników jak i nawiązanych nowych współprac :)
    życzę mimo wszystko owocnego września :) kto wie, może Cię ten miesiąc zaskoczy :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie są gorsze :P A więc nie martw się ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Udało Ci się przeczytać bardzo dużo książek ;)
    gratuluję!

    I zazdroszczę współpracy z Bukowym Lasem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, świetny wynik, u mnie można tylko o takim pomarzyć ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobry wynik i ciekawe podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję, naprawdę niezły wynik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dobry wynik :) Gratuluję i życzę udanego września! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje wyniku. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie w tym miesiącu było kiepsko z książkami, chociaż na początku miesiąca myślałam, że będzie lepiej. Czekam na kolejne podsumowanie za miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
  13. To wcale nie są złe wyniki. Naprawdę gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję nawiązania współprac ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Skąd ja znam ten brak czasu?:) Powodzenia w tej sesji poprawkowej, a z książek, które wymieniłaś, czytałem tylko "Miasto kości". Bardzo mi się spodobała ta pozycja. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję łatwości wypowiedzi, wiedzy i oczytania. Proponuje sięgnąć po inny rodzaj książek np.: Katażyna Michalik lub Joanna Chmielewska. Ciekawa jestem twoich recenzji. Pomyśl o zawodowym wykorzystaniu zdolności pisania. Powodzenia. Gratuluję również wydawnictwu wyboru recenzenta.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny wynik :) Gratuluję i życzę owocnego września :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Namówiłaś mnie na przeczytanie książki. Jest to bardzo trudne . Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...